Thursday 12 March 2009

today is suck.

hmm ari ani ari khamis yg bullshit,tdi dsekolah i playing badminton with teacher yati,then abis men bdminton atu i feel paning pastu aku inda mliat papa itam ba smua,lam ati ku mati tah ku ni nda harapan idup.bepikir ku kan rabah ka inda ku kuat kn smangat lau ku rabah pyah x urg angkat eh badan ku lagi SEXY. No jealous.then cgu n my friend kiap aku pastu bge some drink and some sweet.pastu i call my father ambil aku then my dad bwa KLINIK MUARA YANG BIDA dsna be check x kna ucap aku STRESS!laju my dad meyampuk ckp STRESS MLIMPANG SAJA.pastu aku kna cek dada,blakang,tangan and mulut.x nda papa kna sruh jan playing bdminton tanpa senaman.kana bge ubat PANADOL.AND aku drumah dah pas tu tdor suddenly kaki ku tecrim kan mati rasa nya x my mum ani lupa step cna kn nyruh na sakit lipat nya pulg kaki ku esh rasa kan tangal jua kaki eh.so ari ani mcm2 penyakit ku,esok na ku tau apa lge.

No comments:

Post a Comment